חורים רבותיי, חורים

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

מזל שגם מחקו לה את הפטמות - אני לא רוצה להידרדר לציצים

איזור הדימדומים

ספיישל מיוחד לכבוד שבוע הספר חג הספר העברי. רציתי לעשות פוסט מפגר של יום שישי על פורנו אקסטרימי בפוטושופ, אבל בסוף החלטתי דווקא להתמקד קצת בחורים – כמו כולם. שיהיה יום מצעד הגאווה שמח לכל בית ישראל.

דרך אגב, למיטב הבנתי התמנות האלה נעשו באמצעות איפור וללא שימוש בתוכנות לעיבוד תמונה. ידידה שלי שמבינה בזה הסבירה לי שהרבה מהתמונות שנראות כאילו עשו אותן בפוטושופ הן למעשה התוצר עבודתן של מאפרות צעירות שלמדו בשנקר. טוב, כל יום לומדים משהו חדש (בבלוג של בנגין!).

עוד חורים (לבעלי ראייה ממש טובה)

מידע נוסף על חורים (מתוך ויקיפדיה):

סף האירוע

בנות עושות חור בראש (אילוסטרציה)

:~

אפילו אם מדובר בליידי אמיתית

אפשר, ואפילו מומלץ לסתום חורים

:~

החור צולם באיזה חור ברוסיה

אפרופו רוסים, הם בדרך כלל גרים בחורים

:~

Gonna Rip Em' a New One

סיטואציה בהחלט מוכרת מחיי היום יום

  1. 11/06/2010 ב- 23:22

    וואי, הקטע האחרון עם טרבולטה פשוט מעולה!

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

