פורנו תורם לאיכות הסביבה

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

קודם כל אני מתנצל על הכותרת, לפוסט הזה אין שום קשר לפורנו. אל תיקחו את זה קשה מידי. חשוב לי להדגיש את זה כדי שלא תחשבו לרגע שהקליפ הזה של Valdis Škutāns סליחה, של הרכב היורוטראש-ניו אייג' 'The Beloved' הוא אפילו אחיין חורג במשפחת ואן-פורן המכובדת.

אני זוכר בתחילת שנות התשעים כשהיו טוחנים את הקליפ הזה ב-MTV (תגידו, MTV זה עדיין קול? אם הייתי מתפלח לתיכון היה כדאי לי להזכיר את זה?). קיים אפילו תעוד וידאו של התגובה שלי (ושל חבר) לקליפ. מה אני אגיד לכם, [Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here].

מה שכן, שורה אחת מהשיר הזה (או שזה שתי שורות אולי?) ממשיכה להתנגן לי בראש עד עצם היום הזה:

Make the world your priority
Try to live your life ecologically

בהחלט מסר מעורר מחשבה. לפחות אצלי, בנגין.

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

