ראשי > בנגינפדיה, דילדו, כושים, מיסטר מרקוס, פורנו > מיסטר מרקוס – בנגינפדיה

מיסטר מרקוס – בנגינפדיה

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

מיסטר מרקוס

מתוך עטיפת הסרט 'קינג-דונג' (2005)

מיסטר מרקוס (נולד ב-4 בספטמבר 1970) הוא שחקן פורנו אמריקאי המתמחה בסצינות סקס בין-גזעיות ("interracial" מה שנקרא).

מר מרקוס (אני מניח שהוא לא יודע עברית, כך שנראה לי שנו פאן אינטנדד) גדל בפונומה, קליפורניה. הוא מעולם לא פגש את אביו, אשר עזב את הבית בטרם נולד, וגדל עם אימו שעבדה כנזקקת סעד (כדי לא לבאס אני מרשה לעצמי, תוך שאני מוחה דמעה מזווית העין, לזרוק כאן איזה ספויילר לשיפור המוראל: הבנאדם קיים יחסי מין עם 100 בחורות שונות בסרטו משנת 1996 "הכושי הכי בר-מזל בעולם" אז אל תדאגו לו יותר מידי).

בגיל 16 התחיל מרקוס להרים משקולות (טיפיקל), ועד היום הוא מקפיד לבקר במכון הכושר לפחות שלש ארבע פעמים בשבוע. בערך בגיל זה הוא התחיל לגלות עניין גם בתעשיית הפורנוגרפיה (מה באמת?! אין מצב!).

עד גיל 23 הספיק מרקוס לעבוד בתור רקדן אקזוטי, נהג משאית ואפילו מפעיל מלגזה במחסן (שזה כבר לא רע לדעתי, במיוחד בהתחשב במנעד העבודות שהיו לי, בנגין, בגיל הזה). כשמלאו לו 24, נענה למודעה שפורסמה בעיתון מקומי (בקליפורניה, כן?) וכך פגש את מפיק הסרטים רנדי דטרויט. בערך באותו הזמן, בטקס פרסי ה-AVN פגש מרקוס את הבימאי רון הייטאוור ואת השחקנית חואניטה צ'ונג, אשר התרשמו מהופעתו החיצונית עד כדי כך שחיש קל הציעו לו להצטרף לשורות התעשייה.

למרות שרוב עבודתו נעשית בעירום, נוהג מרקוס לחבוש כובע בייסבול (גם במיטה) וזהו אחד מסימני ההיכר שלו (זה, וזין ענק של כושי). האגדה מספרת שמקור התופעה בתספורת לא מוצלחת אשר עשה בעברו תוך מרדף אחרי טרנד הקרחות שהיה אז אופנתי (לא ברור מדוע לא גדל לו השיער בחזרה מאז though).

מאז 1998 זכה מרקוס בעשרה פרסים על תפקודו בתעשיית הפורנו. בין השאר זכה לאחרונה בפרס AVN לשנת 2010 על סצינת החדירה הכפולה (DP) הטובה ביותר.

ובנגין מוסיף:
למי שממש חייב/ת יש גם את הדילדו הרשמי של מרקוס (9 אינצ' של פיור צ'וקלאט כמו שאומרים). אין לי את הדילדו הזה בבית, אבל בלי לבדוק אני מנחש שהוא יוצר על פי מדידות מדוייקות של הבולבול והביצים של מר כוס (שיט, דווקא התאפקתי כל-כך יפה עד עכשיו…).
מיסטר דילדו

בנגינפדיה – אנציקלופדיה (באמת) חופשית
אודות מיזם בנגינפדיה.
קישור לכל הערכים.

  1. 03/03/2010 בשעה 11:33

    בספריית וידאו שעבדתי בה היו לנו כמה סרטים של מרקוס. בהחלט שחקן מרשים

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

