ראשי > דתיים, היפ הופ, יוטיוב, ספרים > בייבי גוט בוק

בייבי גוט בוק

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

אוקיי, נפתח בדיסקליימר: אני, בנגין, בדרך-כלל לא איש של דאחקות בשקל. חוש ההומור שלי אנין טעם ודורש מגע הרבה יותר מעודן מזה (או לפחות שתקנו לי משקה קודם). עם זאת, הקולאז' שקלרדומה שלחה שלף אותי מהאיזון, ולכן אני מגיש לכם בשעת דחק זו דחקה בשקל. אין מה לעשות, הבטחתי לקצין המבחן שכל פוסט שני יהיה פוסט יוטיוב, אחרת זה לא ממש נחשב בלוג מוזיקה (נ.ב. – זה אמור להיות בלוג מוזיקה). כולי תקווה שלפחות לא ראיתם את זה כבר, ולמי שפשוט לא יכול בלי הנה המקור של סר מיקסאלוט.

אגב, אני מתמחה במוזיקה שחורה וצברתי ידע מאוד מקיף אודות סר מיקסאלוט לאורך השנים. האם ידעתם למשל ש-[Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here]?

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

