ראשי > גאדג'טים, דקדכ, וו.ד.פ, יוטיוב, משקפיים, נושאי המגבעת > מה הטעם בכבישים ללא מוצא?

מה הטעם בכבישים ללא מוצא?

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

ב-1991 היה לי כובע "שיקגו בולס" בדיוק כמו שיש לבחור בקליפ (בבקשה אל תיבהלו מהאיכות הזוועתית – זה דווקא בסדר כשלוחצים play). הייתי אז צעיר, ונסעתי לאמסטרדם להשקיע בשוק הנדל"ן שהחל להתעורר. אני זוכר שבאותו הזמן חברה אחת שלי מהתיכון שלחה לי את השיר הזה בג'ימייל. באותן שנים (פאק כבר עברו מאז 20 שנה?) לא היו עדיין תוכנות הורדה טובות אז היינו שולחים שירים אחד לשני רק דרך הג'ימייל.

בכל אופן, באותו הזמן לא הבנתי את השיר הזה – וזה לא עשה לי כלום כי חשבתי שכשאני אגדל אני אבין. והנה, גדלתי, ואני עדיין לא מבין במה לעזאזל מדובר, למרות שכיום אני כבר יותר זקן מחברי הלהקה. פעם חשבתי שאולי אני פשוט לא שומע טוב או לא מבין את המילים, אבל בזכות האינטרנט אני יכול לומר די בוודאות שפשוט אין מה להבין. היא מצילה את הרגליים שלה. הבא בתור הוא סוס.

האמת היא שדווקא יש לי ידע די עצום בנושא נושאי המגבעת. ידעתם לדוגמא ש [Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here]

אולי בעוד 20 שנה אני אצליח לעשות פה איזו פריצת דרך (מי יודע, אולי השיר מדבר על הקטטר?), אבל לדעתי כבר בשורה הראשונה פורש בפנינו המשורר חידה שעל פני השטח נראית ללא פתרון, אך בסופו של עניין טומנת בחובה גם את התשובה בגוף השאלה. נטעם כמו תרנגולת.

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

