כמה עשורים עוד נשארו לך לדעתך?

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

אני זוכר שכשהייתי בתיכון תמיד היו מנסים לקבוע לנו איזה מבחן או פעילות מיוחדת על הבוקר של ה-1 בינואר כדי שלא נצא "לחגוג" את הסילבסטר. כשהגענו סוף-סוף לעתיד, לפני עשר שנים, והתיכון היה כבר זיכרון רחוק, בנגין הטוב יצא בהתרגשות רבה לחגוג באופן חד פעמי בהחלט את תחילתו של האלף החדש.

האמת היא שלמרות שהעשור/מאה/אלף הזה בהחלט נפתח ב-Bang (שזה כמעט בנגין), דווקא היה עד עכשיו לא משהו בכלל (אני אקח מכונית מעופפת עם מסך CRT על פני סלולרי "מעוצב" עם מסך LCD אניטיים). תדעו לכם שבפרץ של אופטימיות חסרת פשר ערכתי לעצמי בתחילת העשור רשימת משימות (שכללה לא פחות מ-40 פריטים!) עבור שנת 2000. הרעיון היה שאם אצליח לבצע אפילו את רוב הדברים הנ"ל אוכל לקבל את 2001 בתור אדם במצב טוב יותר. מישהו יותר ראוי. חבר בחברה. מצליחן פוטנציאלי.

מיותר לציין כמובן שהיום – באביבה של 2010 (ובחורפה של 2009) – עדיין לא השלמתי אפילו רבע מהמשימות ההן. סתם נקודה למחשבה עבור כל האופטימים למינהם (אבל היי, לפחות אני זקן עכשיו ב-10 שנים! אה, שיט). בכל אופן, למי שיש טוויטר (לבנגין, למשל) כבר הוציאו ממזמן את כל חדוות הסילבסטר עם סיכומי עשור למינהם מאת טיפוסים זחוחים בשולי תעשיית התקשורת (טוב נו, מישהו חייב להמשיך לטרטר בטוויטר).

למרות כל האמור לעיל, אני, בנגין, עדיין מתכנן לגרור עוד מעט את גופתי העבשה, עטופה במעיל עור עם שרשראות מצלצלות, ולצאת לפגוש כוככבים, לבלות ולהתמנגל. אז בואו נקווה ביחד לעשור יותר טוב למרות שאנחנו יודעים כבר שהוא יהיה יותר גרוע, מנחם.

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

