מיזם בנגינפדיה

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

למצולמים אין קשר לכתבה

ויקיפדיה: צילום אילוסטרציה

כבר דיברתי כאן רבות (אוקיי, מעטות) על אזלת היד של ויקיפדיה הישראלית בכל מה שקשור לייצוג הולם של תעשיית הפורנו. למי שלא קרא אז (ואין לו כוח לקרוא גם עכשיו), התקציר הוא שהחנונים ששולטים (סליחה מתנדבים) בויקיפדיה הישראלית ערכו בינם לבין עצמם הצבעה קטנה והחליטו שבויקיפדיה הישראלית אין מקום לתועבות מסוג זה. בהתאם לכך הם מוחקים שיטתית, ולא מאפשרים יצירה של ערכים ע"ש שחקני(ות) פורנו.

בגלל שלא לרמה שלי, בנגין, בכלל לפתוח איתם בדיון (ואולי דווקא פתחתי בדיון ארוך, ונכשלתי מרות? אולי היותי אנטי גיבור אנטי אינטלקטואלי הכשילה את המו"מ? זה משנה משהו?) אני מכריז בזאת, על הקמת מיזם ויקי חדש ונוצץ שיתחרה ישירות בויקיפדיה: say hello to בנגינפדיה!

בכל פעם שלא יהיה לי משהו אחר לעשות אני אכתוב פה ערך פורנו אחד, שלא קיים בויקיפדיה שלנו, בעברית צחה. אך אבוי, פורנו הוא לא ממש חוויה חינוכית, ולמרות שבהיתי במסך במשך הרבה יותר שעות ממה שהייתי בתיכון למשל, לא ממש למדתי דבר מכל החגיגה. אז מאיפה יגיעו כל התכנים? מויקיפדיה באנגלית כמובן! בהחלט סגירת מעגל.

בנגינפדיה – אנציקלופדיה (באמת) חופשית
אודות מיזם בנגינפדיה.
קישור לכל הערכים.

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

