ראשי > בכיין, דובים ו/או יער, העתיד, וו.ד.פ, פורנו, פלאש > (פלאש) וידיאו קילד דה פורנו סטאר

(פלאש) וידיאו קילד דה פורנו סטאר

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

רמז: זה לא הדוב החביב או הגולש הגיי במיזנסצינה

מה לא בסדר בתמונה הזו?

איפשהו לאורך הדרך התבכיינתי כאן על מה שהיה עלול לקרות בעולם מקביל שבו לא היה פורנו באינטרנט (כשאני מתאר את זה ככה זה נשמע כמו איזה פוסט רציני ומעניין – בפועל זה היה אוסף סתמי של התבכיינויות שטחיות גרידא). היום אני רוצה לבכות דווקא על העתיד ולא על העבר.

מה אני אגיד לכם, אני מודאג. ה-DRM חודר לתחום הפורנו (נו פאן אינטנדד), וצפויות לנו שנים קשות. אם פעם סריקה קלה של הרשת הייתה שולחת אותך לחנות לקנות כונן קשיח חדש, הרי שכיום רוב אתרי הפורנו החינמיים (וגם אלה שמציעים דוגמיות – שזה המקום שבו זה באמת כואב) מציעים את מרכולתם דרך נגני פלאש במקום בתור קבצים להורדה.

אני יכול להבין את היתרונות עבור הפורנוליסטים (הם יודעים כמה אנשים צפו בכל סרטון, אפשר לדרג ולהגיב וזה אפילו חוסך ברוחב פס כי לא תמיד צריך לשלוח את כל הסרט). אבל עבורנו הצופים זה מבשר את סופו של עידן. מה יקרה אם יום אחד כבר לא נוכל להוריד סרטים מהאינטרנט ונאלץ לצפות און-ליין (ועוד בסרט אחד בלבד בכל פעם!!!!!)?

אחרי הכל הצפייה עצמה היא בסה"כ חלק שולי בחווית הפורנו. יש את ריגוש המרדף (אחר סרטים חדשים ומעניינים). את ריצוי האינסטינקטים הציידים-לקטים (כאשר מורידים כמות ענקית של סרטים למחשב – שאין סיכוי בכלל לצפות בכולם). אחר כך מגיע החלק של הצפייה עצמה (כאשר הימצאם של סרטונים רבים מאפשר מעבר זריז לבא בתור מסרט שלא נותן עבודה). ולבסוף: זיכוך (כאשר מוחקים את כל התועבה הזו מהמחשב וחושבים מה לעשות עם שארית היום).

למה לא פשוט להוריד פורנו ולשמור אותו אצלי במחשב לעת צרה אתם שואלים? כי פורנו זה כמו לחם כפרי צרפתי, צריך לצרוך אותו כשהוא טרי וחם (אוקיי, מטאפורה גרועה, התכוונתי לומר שאלא אם כן מדובר בסרט מדהים, פשוט לא כיף לראות אותו יותר מפעם פעמיים).

הייתה לי נקודה כשהתחלתי את הפוסט אבל לצערי אני לא זוכר מה היא הייתה, אז בואו נתייחס לכל האמור לעיל כמוגש כחומר למחשבה מאת מנחם בנגין.

התשובה במהופך

  1. אמסטל
    22/12/2009 ב- 13:21

    מה לא בסדר? שבסצנה הזאת מככבים יותר פריטי לבוש מאשר אנשים

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

