ראשי > היפ הופ, יוזר, יוטיוב, כושים, עליזים > בנגין, בנגין יו-או-או

בנגין, בנגין יו-או-או

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

טוב, זה היה צפוי… במוקדם או מאוחר הייתי חייב לשים כאן את ההמנון הרשמי של הבלוג, אז למה לא היום? אחד הדברים שמעניינים ביוטיוב אגב, זה הפנינים שבתגובות. הידעתם למשל שההיפ-הופ מת? לא מאמינים לי? קחו את זה ממישהו שחור משחור שיודע משהו על החיים:

1980 i was 8 – SUGAR HILL GANG – "RAPPERS DELEIGHT"
1984 i was 12 – BREAKDANCING was at its peak, & RUNDMC arrived
1988 i was 16 – RAKIM, KANE, KRS-1, & KOOL G.RAP were out
1993 i was 21 – WUTANG & ONYX arrived
1994 i was 22 – NAS & BIGGIE first albums
1995 i was 23 – the EAST & WEST coast rap was on FIRE, & BIG & TUPAC
1998 i was 26 – JAY-Z & DMX were hot
2003 i was 31 – G-UNIT & EMINEM were on fire
2009 im 37 – & hiphop is dead.

  1. 13/12/2009 בשעה 23:28

    אוי שיט!
    אני לא מאמין ששכחתי!

    [Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here]

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

