סיכום העשור של בנגין

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

קשה יש רק בלחם

הבלוג הגרוע של העשור 2000-2010

איך עבר השבוע? אצלי הכל טוב, לא יכול להיות יותר טוב האמת. אקיצר, השבוע הבלוג שלי קיבל הרבה תשומת לב תקשורתית. הפניה קטנה ב-Time Out הרבה אזכורים בטוויטר ובפייסבוק ואפילו אייטמים אצל כמה מהבלוגרים הבולטים. אפשר לומר שאני עונד את סמלי הסטאטוס האלה של ההצלחה האינטרנטית בגאווה של מנהיג טוטליטארי שהעניק לעצמו שלל של מדליות ודרגות.

באחד הבלוגים (בתגובות), אפילו נזרקה לאוויר האפשרות שאזכה בתואר המבוקש "הבלוג הגרוע של העשור". תודה יואב! אני מיד ממליץ עליך לוויקיפדיה (תחת הערך: פלייר הייטר).

למרות שהכבוד כולו שלי (יש הרבה גרועים שם בחוץ), זה בדיוק הדבר שאני שונא בסיכומי עשור (תגידו אני היחיד שממש לא סובל את החרא הזה, או שפשוט לאף אחד לא נעים להרים את הכפפה?): תמיד עושים אותם מוקדם מידי ומשבצים כל מיני שטויות חדשות שבמרחק של כמה שנים (ולפעמים אפילו כמה ימים) לאף אחד לא יהיה אכפת מהם. האם הבלוג שלי, שעוד לא בן חודש אפילו, באמת יותר גרוע מכל הבלוגים שהיו קיימים בעשור? אני קצת מרגיש כאילו שאני גוזל את התואר מאנשים שעבדו הרבה יותר קשה ממני (טוב, אבל היתה לי פרוטקציה). כלומר, אם אני מהנדס עכשיו איזה שיר קאצ'י ומשמיעים אותו הרבה בגלגל"צ, ובמקרה שחררתי אותו (נו פאן אינטנדד) לקראת סוף העשור אז יש לי סיכוי לא רע לקבל מקום שלישי ככה בסיכום העשור, למרות שבעוד 5 דקות אף אחד בכלל לא יזכור את השיר העלוב והמופק שלי.

אפשר לטעון כמובן שהסיבה שדברים חדשים משתחלים תמיד לסיכומי הוואטאבר למינם היא שהם מבוססים על כל מה שנעשה לפניהם, ובהתאם לכך משופרים יותר. אפשר לטעון את זה, אבל זה יהיה קשקוש. לדעתי צריך לסכם עשור רק לאחר שעבר לפחות עשור נוסף, מעין תקופת המתנה כזו, כמו עם רובים. עכשיו למשל, אפשר להתחיל לסכם את הניינטיס. הבעיה היא שמי שכותבים את הסיכומים הללו (בדרך כלל עיתונאים זבי חוטם עם המתמכרות לוויקיפדיה) היו בבית הספר היסודי בניינטיס, כך שעדיף שהם בכלל לא יתעסקו עם זה…

אה, ואל תשכחו לשלוח הרבה סמסים לבלוג שלי כדי שאני אזכה בתואר הנכסף!

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

