מיי פרינד א'

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

באופן כללי אני לא כל-כך אוהב שירים שחתום עליהם DJ או מפיק מוזיקלי (במקום הזמר או הזמרת). אני מודע לכך שקיימות 'להקות' שחתומות על השיר, ואפשר לטעון שכאשר הזמר קורא ללהקה על שמו זה גם מבאס – אבל זה נראה לי פחות קיצוני מאשר אם הנגן של הבאס למשל היה לוקח קרדיט על כל הביצוע לעצמו (וסליחה מתבקשת מנגני ונגנות הבאס שכבודם, וכבודן בהתאמה, במקומו מונח).

נראה לי שהקטע זה שבכלל אין כאן כלי נגינה וכאלה והכל סימפולים, וחוץ מזה, כשמדברים על ויטאליק חובה להזכיר גם [Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here] ואת העובדה שיש על שמו רחוב בפלורנטין. אבל את תתפשו אותי במילה, זה בהחלט בגדר דקדכ (Don’t Know, Don’t Care).

דרך אגב: אל תראו את הקליפ הזה אם אין לכם אוזניות בהישג יד. הסאונד שיוצא מהרמקולים של המחשב שלכם גרוע (אל תשאלו מאיפה אני יודע), ואז השיר מאבד את כל האפקט…

נוווו, הוא מאבד את כל האפקט!!!!

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

