ראשי > ביקורת, בלוגים, יוטיוב, פאסט פוד, צרפתים > ואם בכלכליסט עסקינן…

ואם בכלכליסט עסקינן…

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

אחד הביצועים המכוערים ביותר בתלת-מימד שראיתי בחיים, אבל בלי ספק קליפ עם מסר דידקטי ובנאלי כמו שאני אוהב (שיט, עכשיו בקריאה שניה אני רואה שעם קצת מאמץ אפשר לקרוא כאן בין השורות שאני אוהב דיק ואנאלי, וכבר השתמשתי ב-no homo בחוסר אחריות בפוסט הקודם! בהחלט שח-מט).

חבל שיש לו כל כך מעט צפיות (בערך 70% מהצפיות זה אני על הריפרש)…

למי שלא הבין אגב, הקטע הצמחוני הוא סתם צ'ופר – הפרה בקליפ זה כאילו אנחנו – אלה שקוראים (וכותבים) בבלוגים מפגרים באינטרנט בזמן שבכל הבית שלהם המונים מתקתקים והחשבונות דופקים. "מצחצחים את הברונזה על הטיטניק", כמו שאומרים (בפייטקלאב).

בכל אופן, בתור דמות חינוכית, אני מרגיש צורך, לא – חובה* אפילו – להציג אותו כאן. מפנה את הבמה לאם-איי-רוווווווווווווונגגג (תלחצו play עכשיו):

*- תכלס' אני באמת חייב כי בחוזה שלי כתוב שכל פוסט זוגי חייב להיות סרטון מיוטיוב.

דרך אגב, להלן פריט טריוויה מעניין אודות אטיאן דה קרידי שבוודאי לא ידעתם:

[Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here]

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

