ראשי > איביי, אייפוד, ויקיפדיה, יוזר, סשה גריי, ציצים, שיווק > אפשר לקנות שם הכל, חוץ מהדבר היחיד שאני באמת רוצה

אפשר לקנות שם הכל, חוץ מהדבר היחיד שאני באמת רוצה

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

קנתה ציצים כדי למכור באיביי

אין לי מושג מה התוכנה הזו עושה - Microsoft Digital Image Suite

אני מעריץ גדול של eBay, ולמרות שהם סגרו לי את היוזר (Bad Seller), אני עדיין קונה שם (בעיקר ממרוביליות פורנו) כאילו אין מחר (אם תבקשו יפה, אולי אני אעלה צילומים של דילדו שקניתי שחגג עם סשה גריי!).

אגב סשה גריי, בויקיפדיה העולמית יש עליה ערך (סאב-אגב: ג'יזס, היא רק בת 21 וכבר הספיקה להצטלם ל-189 סרטים!) אבל בויקיפדיה העברית אין, ולא במקרה – כמה אפשר לדון במשהו שכבר נפתר באלגנטיות באתר הבין-לאומי?

בכל אופן, אם נזנח לשנייה את סשה וויקיפדיה ונחזור לאיביי: מה שתמיד מעצבן שם זה שכל תשומת הלב הולכת ל"סטודנט שמוכר שטח פרסום על המצח" או ל"ילדה שמוכרת את סבתא שלה". מה איתנו? הזבלנים הרגילים שרוצים לעשות רווח מהיר?

אחד המוכרים האהובים עליי הוא/היא bmosterhaus, יהיה זה בחור או בחורה (כרגיל, תבדקו בעצמכם – לי לא איכפת), הם בהחלט עשו את שיעורי הבית שלהם! מחקר מקיף הנערך בקרב משקי בית המבצעים רכישות באמצעות האינטרנט חשף עובדה מפתיעה: מסתבר שהעין האנושית נמשכת לחפצים עגולים וגדולים, במיוחד כאשר הם באים בזוגות וארוזים בחזייה! אני אולי לא יודע מה התוכנה הזו עושה, but i know what I like …

🙂 🙂 כמו שבטח כבר ניחשתם בעצמכם, היוזר bmosterhaus חוגג לו/לה עם 100% פידבק חיובי.
רוצים לראות עוד ציצים? יאללה למה לא:

בהחלט סידור נוח

אייפוד

  1. א
    27/11/2009 בשעה 04:16

    זו גאונות מטומטמת.
    בערך כמו מנחם בנגין עצמו.

  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

