קריוקי

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

קטע די מדהים האמת, צולם במסיבת יום הולדת 13 שלי, שימו לב לזיופים.
🙂 אין, האוזניות האלה פרייסלס…

[Insert קראפ מוויקיפדיה וגוגל שמראה כמה אני מבין במוזיקה here]

דרך אגב:
לא נמאס כבר מבלוגים של מוזיקה, שמקשקשים כל הזמן על ההיסטוריה של אנשים מחו"ל ומעתיקים ערכים שלמים מויקיפדיה? לא מוזר בעינכם שמהרגע שכל סיפור האינטרנט התחיל לתפוס פתאום כולם מומחים לכל דבר? אני מקווה הטרנד הזה של חופש הביטוי יחלוף יום אחד.

  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

