אז מה נשמע?

שים לי בפייסבוק שלח לי לטוויטר

מסכן הבחור הזה, צמח לו בולבול על הראש.

הבחור עם הבולבול על הראש ומעריצה

מי שגלש באתרי פורנו ביומיים האחרונים בטח כבר מכיר את הסרטונים על הבחורה עם הכוס הנוסף בעורף ועל הבחור שבמקום כף יד יש לו בולבול (אני בטוח שהוא היה מאוד פופולארי בביצפר היסודי).

החברה' מפריקפאקרס.קום בהחלט ארגנו עבורנו, קהל הצופים בבית, אוסף מרשים למדי של תיעוד דוקומנטרי (פורנומנטרי היה תופס כאן בתור חידוד?) של כל הסיפור. תופעות טבע מסוג זה הן אמנם נדירות, אך למזלנו תועדו ביד אמן ע"י צוות ההפקה של הסרטים.

קוראים לי מנחם בנגין (כן, זה השם האמיתי שלי) וזה הבלוג שלי!!!
כיף כאן כשטוב ועוד יותר כיף כשרע (עדיף שלאחרים though). יש שיאמרו שמדובר ב"מטאפורה אמיתית, ססגונית ולא פחות ממושלמת למהות החיים כבן אנוש עצמם" {{citation needed}}

אם בא לכם לפרסם משהו מרתק אבל אין לכם כוח לפתוח בלוג משלכם, או אם סתם בא לכם לשתף אותי בקוד של הכספומט: nlimalasot@gmail.com

דרך אגב, הבולבול מהתמונה למעלה יותר מתוחכם ממה שאתם חושבים:


הבחור עם הבולבול על הראש נותן עבודה

You can't beat fresh squeezed

והנה עוד כמה פנינים כדי לשטוף את העיניים:

אז איף...

הבחורה עם איבר המין הנשי בעורף - מה עוד הם ימציאו?


כבר עדיף שתי ידיים שמאליות

ללא מילים

  1. 23/11/2009 ב- 21:01

    אני ראשון!!!!1

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

